İYİ Partili Özlale, balığın etini yiyip kılçığını Kılıçdaroğluna atma
Ökkeş Ağaoğlu İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özlale “Gerçekten CHP masayı Kemal Bey’in cumhurbaşkanlığını onaylatmak için kurduysa, biz de onay makamı değiliz” sözlerine ilişkin açıklama yaptı. Özlale, cumhurbaşkanı adayının seçilmesinde yöntem ve sürenin yeterli olmadığını düşündüğünü dile getirerek, “Benim oradaki itirazım Kılıçdaroğlu’nun adaylığına değil” dedi.Yani kıvır da kıvır... Bu işi buraya kadar getirdikten sonra, tam 100 gün kala ortaya çıkıp BALIĞIN ETİNİ YİYİP, KILÇIĞINI Kılıçdaroğlu'na atmak babayiğitlik değildir... Bu tam bir dansözlüktür...


